Práva:
– Na informace o klientovi
– Vyjadřovat se k návrhu zásadní důležitosti ve vztahu ke klientovi, nehrozí-li nebezpečí z prodlení a na informace o provedeném opatření.
– Na udržování kontaktu s klientem, nebráni-li tomu závažné okolnosti ohrožující klienta.
– Na poradenskou pomoc SVP ve věcech výchovné péče o klienta.
Povinnosti:
– Hradit příspěvek na úhradu péče poskytované klientovi ve středisku a přiměřené kapesné.
– Při přijetí klienta do SVP předat požadovanou dokumentaci.
– Seznámit se s vnitřním řádem SVP a dodržovat jeho ustanovení.
– Při příjmu předat středisku potřebné informace o klientovi, týkající se především jeho zdraví a výchovy.
– Hradit náklady na zdravotní péči, léčiva a zdravotnické prostředky poskytnuté klientovi, které nejsou hrazeny ze zdravotního pojištění, pokud byly poskytovány na jejich žádost.